جواب سوال شما را با چند مثال که در زندگی روزمره همه ما اتفاق می افتد، می دهیم:
- خانواده ای را در نظر بگیرید که برای یک تعطیلات آخر هفته به دنبال یافتن یک هتل مناسب هستند ولی نمی خواهند صرفا با دیدن چند عکس در مورد انتخاب یا عدم انتخاب آن هتل یا محل اقامتی تصمیم گیری کنند.
- خانمی را در نظر بگیرید که قصد مراجعه به چند مرکز خرید و فروشگاه دارد ولی نمی داند که آیا اجناس موجود در آن فروشگاه به سبک و سلیقه وی نزدیک هست یا نه
- عروس و دامادی را در نظر بگیرید که به دنبال یک محل مناسب برای میزبانی و پذیرایی از مهمان ها برای جشن عروسی شان هستند
- خود شما ممکن است با دوستان تان قصد داشته باشید یه دوره دوستانه ای را در یک رستوران یا کافی شاپی که تا به حال ندیده اید، برگزار کنید
-در اطراف منزل و یا محل کارتان حتما تعدادی باشگاه ورزشی وجود دارد ولی هنوز نمی دانید کدام شان امکانات و تجهیزات و فضای بهتری دارند
- انتخاب مهدکودک، مدرسه، آموزشگاه موسیقی، کلاس زبان و ... از جمله دغدغه های روزمره مادران و پدران است وذهنیت دقیقی از کیفیت محلی که این خدمات را ارائه می دهد ندارند
- ممکن است بخواهید به یک سالن آرایشگاه، کلینیک پوست و مو، آزمایشگاه تشخیص طبی و یا به یک مطب دندانپزشکی مراجعه کنید و برای تان مهم است که کیفیت و امکانات آنجا را بتوانید مورد ارزیابی قرار دهید
- می خواهید در مراکزی که خدمات برگزاری میهمانی ارائه می کنند برای فرزند دل بندتان یک جشن تولد بگیرید و برای انتخاب بهترین گزینه مردد هستید چون اطلاعات دقیقی از فضای داخلی آن محل ندارید
اگر شما هم کمی فکر کنید می توانید گزینه های دیگری را به این لیست اضافه کنید. بدون شک مزایای تور مجازی بسیار بیشتر از آنچه هستند که ما در اینجا نوشتیم
- خانواده ای را در نظر بگیرید که برای یک تعطیلات آخر هفته به دنبال یافتن یک هتل مناسب هستند ولی نمی خواهند صرفا با دیدن چند عکس در مورد انتخاب یا عدم انتخاب آن هتل یا محل اقامتی تصمیم گیری کنند.
- خانمی را در نظر بگیرید که قصد مراجعه به چند مرکز خرید و فروشگاه دارد ولی نمی داند که آیا اجناس موجود در آن فروشگاه به سبک و سلیقه وی نزدیک هست یا نه
- عروس و دامادی را در نظر بگیرید که به دنبال یک محل مناسب برای میزبانی و پذیرایی از مهمان ها برای جشن عروسی شان هستند
- خود شما ممکن است با دوستان تان قصد داشته باشید یه دوره دوستانه ای را در یک رستوران یا کافی شاپی که تا به حال ندیده اید، برگزار کنید
-در اطراف منزل و یا محل کارتان حتما تعدادی باشگاه ورزشی وجود دارد ولی هنوز نمی دانید کدام شان امکانات و تجهیزات و فضای بهتری دارند
- انتخاب مهدکودک، مدرسه، آموزشگاه موسیقی، کلاس زبان و ... از جمله دغدغه های روزمره مادران و پدران است وذهنیت دقیقی از کیفیت محلی که این خدمات را ارائه می دهد ندارند
- ممکن است بخواهید به یک سالن آرایشگاه، کلینیک پوست و مو، آزمایشگاه تشخیص طبی و یا به یک مطب دندانپزشکی مراجعه کنید و برای تان مهم است که کیفیت و امکانات آنجا را بتوانید مورد ارزیابی قرار دهید
- می خواهید در مراکزی که خدمات برگزاری میهمانی ارائه می کنند برای فرزند دل بندتان یک جشن تولد بگیرید و برای انتخاب بهترین گزینه مردد هستید چون اطلاعات دقیقی از فضای داخلی آن محل ندارید
اگر شما هم کمی فکر کنید می توانید گزینه های دیگری را به این لیست اضافه کنید. بدون شک مزایای تور مجازی بسیار بیشتر از آنچه هستند که ما در اینجا نوشتیم
بله. کیفیت نمایش نتایج جستجوی کسب و کار شما در گوگل بسیار بهتر از قبل خواهد بود.
در زمانی که افراد نام کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کنند، گزینه ای به نام "See Inside" و یا "نمای داخلی" به صورت رنگی و چشم نواز ظاهر می شود که کاربران از طریق کلیک کردن بر روی آن می توانند وارد کسب و کار شما شده و داخل آن را به صورت تور ی مجازی 360 درجه مشاهده کنند. این گزینه در نتایج جستجو گوگل، نتایج جستجو در نقشه گوگل و نیز صفحه گوگل پلاس کسب و کار به خوبی و بسیار باکیفیت نمایش داده می شود.
در زمانی که افراد نام کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کنند، گزینه ای به نام "See Inside" و یا "نمای داخلی" به صورت رنگی و چشم نواز ظاهر می شود که کاربران از طریق کلیک کردن بر روی آن می توانند وارد کسب و کار شما شده و داخل آن را به صورت تور ی مجازی 360 درجه مشاهده کنند. این گزینه در نتایج جستجو گوگل، نتایج جستجو در نقشه گوگل و نیز صفحه گوگل پلاس کسب و کار به خوبی و بسیار باکیفیت نمایش داده می شود.
خیر، این امکانی است که صرفا در اختیار عکاسان مورد تایید گوگل می باشد و تنها این افراد می توانند از داخل کسب و کار شما به گونه ای عکاسی کنند که تور مجازی گوگل را ایجاد کنند و آنرا بر روی نقشه گوگل بارگذاری کنند.
بله، با توجه به تکنولوژی فراهم شده توسط گوگل، پس از قرار گرفتن تور مجازی کسب و کار شما در نقشه گوگل، شما می توانید خروجی پروژه را در وب سایت و نیز سایر شبکه های اجتماعی مربوط به کسب و کار خودتان به کار ببرید و از مخاطبین دعوت کنید که به صورت مجازی وارد کسب و کار شما شده و از نزدیک نمای داخلی آن را ببینند.
ما قصد داریم به رونق کسب و کار شما کمک کنیم و نیازی به تعطیل کردن کسب و کار خود در طول زمان عکاسی نیست ولیکن بهتر است اجرای عکاسی تور مجازی در زمان هایی که تردد کمتری در محیط کسب و کار شما وجود دارد انجام بگیرد. عکاسی تور مجازی گوگل به دلیل نگاه واقع بینانه ای که به داخل کسب و کارها دارد، نیاز به تامین شرایط و امکانات خاصی از جانب شما ندارد و صرفا با هماهنگی قبلی ایجاد شده کارشناسان مورد تایید گوگل به محل کسب و کار شما مراجعه کرده و عملیات عکاسی را انجام خواهند داد. چنانچه مشتریانی در زمان انجام عکاسی در محل حضور داشته باشند بهتر است این موضوع به اطلاع آنها رسانده شود.
ما قصد داریم به رونق کسب و کار شما کمک کنیم و نیازی به تعطیل کردن کسب و کار خود در طول زمان عکاسی نیست ولیکن بهتر است اجرای عکاسی تور مجازی در زمان هایی که تردد کمتری در محیط کسب و کار شما وجود دارد انجام بگیرد. عکاسی تور مجازی گوگل به دلیل نگاه واقع بینانه ای که به داخل کسب و کارها دارد، نیاز به تامین شرایط و امکانات خاصی از جانب شما ندارد و صرفا با هماهنگی قبلی ایجاد شده کارشناسان مورد تایید گوگل به محل کسب و کار شما مراجعه کرده و عملیات عکاسی را انجام خواهند داد. چنانچه مشتریانی در زمان انجام عکاسی در محل حضور داشته باشند بهتر است این موضوع به اطلاع آنها رسانده شود.
ما قصد داریم به رونق کسب و کار شما کمک کنیم و نیازی به تعطیل کردن کسب و کار خود در طول زمان عکاسی نیست ولیکن بهتر است اجرای عکاسی تور مجازی در زمان هایی که تردد کمتری در محیط کسب و کار شما وجود دارد انجام بگیرد. عکاسی تور مجازی گوگل به دلیل نگاه واقع بینانه ای که به داخل کسب و کارها دارد، نیاز به تامین شرایط و امکانات خاصی از جانب شما ندارد و صرفا با هماهنگی قبلی ایجاد شده کارشناسان مورد تایید گوگل به محل کسب و کار شما مراجعه کرده و عملیات عکاسی را انجام خواهند داد. چنانچه مشتریانی در زمان انجام عکاسی در محل حضور داشته باشند بهتر است این موضوع به اطلاع آنها رسانده شود.
برآورد دقیق زمان مورد نیاز، به مساحت فضای کسب وکار شما و نیز پیچیدگی پلان محل بستگی دارد ولی برای اماکن معمولی که در طول روز همگی به آنها سر می زنیم مثل یک رستوران ، یک کافی شاپ، یک آرایشگاه، یک کلینیک پزشکی و یا موارد متعارف دیگری شبیه به آن، کارشناسان دیجی لوک بیشتر از 3 یا 4 ساعت وقت شما را نخواهند گرفت و بقیه امور در دفتر مرکزی ما انجام خواهد شد. همچنین در همین زمان کوتاه، امکان تهیه چند عکس حرفه ای از داخل محیط کسب و کار شما نیز وجود دارد که در انتهای پروژه به شما تحویل داده می شوند. برای اماکن بزرگ مانند هتل ها، سالن های همایش، تالارهای پذیرایی، مراکز خرید و موارد مشابه، مدت زمان بیشتری برای انجام پروژه تور مجازی گوگل مورد نیاز خواهد بود.
شما با تمیز و مرتب کردن فضای داخلی خود کمک بزرگی برای اجرای بهتر و سریعتر عملیات عکاسی می کنید. چیدمان و دکوراسیون مرتب و تمیز قطعا زیبایی تصاویر خروجی را بیشتر خواهد کرد ولی فراموش نکنید که هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که مشتریان در یک روز معمولی با مراجعه به کسب و کار شما دقیقا همان چیزی را ببینند که در در اینترنت دیده اند.
شما با تمیز و مرتب کردن فضای داخلی خود کمک بزرگی برای اجرای بهتر و سریعتر عملیات عکاسی می کنید. چیدمان و دکوراسیون مرتب و تمیز قطعا زیبایی تصاویر خروجی را بیشتر خواهد کرد ولی فراموش نکنید که هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که مشتریان در یک روز معمولی با مراجعه به کسب و کار شما دقیقا همان چیزی را ببینند که در در اینترنت دیده اند.
شما با تمیز و مرتب کردن فضای داخلی خود کمک بزرگی برای اجرای بهتر و سریعتر عملیات عکاسی می کنید. چیدمان و دکوراسیون مرتب و تمیز قطعا زیبایی تصاویر خروجی را بیشتر خواهد کرد ولی فراموش نکنید که هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که مشتریان در یک روز معمولی با مراجعه به کسب و کار شما دقیقا همان چیزی را ببینند که در در اینترنت دیده اند.
از آنجا که عمده تمرکز تیم عکاسی بر روی امکانات و قابلیت کسب و کار هست، توصیه می شود که تا حد امکان افراد کمتری در زمان عکس برداری در محیط کسب و کار وجود داشته باشند. با توجه به این مطلب که تصاویر گرفته شده، پس از اتمام کار بر روی اینترنت منتشر خواهند شد لذا صاحب کسب و کار باید به گونه مناسبی افراد و پرسنل موجود در محیط کسب و کار را از این موضوع مطلع نماید و مسئولیتی از این بابت متوجه دیجی لوک نمی باشد.
از آنجا که عمده تمرکز تیم عکاسی بر روی امکانات و قابلیت کسب و کار هست، توصیه می شود که تا حد امکان افراد کمتری در زمان عکس برداری در محیط کسب و کار وجود داشته باشند. با توجه به این مطلب که تصاویر گرفته شده، پس از اتمام کار بر روی اینترنت منتشر خواهند شد لذا صاحب کسب و کار باید به گونه مناسبی افراد و پرسنل موجود در محیط کسب و کار را از این موضوع مطلع نماید و مسئولیتی از این بابت متوجه دیجی لوک نمی باشد.
از آنجا که عمده تمرکز تیم عکاسی بر روی امکانات و قابلیت کسب و کار هست، توصیه می شود که تا حد امکان افراد کمتری در زمان عکس برداری در محیط کسب و کار وجود داشته باشند. با توجه به این مطلب که تصاویر گرفته شده، پس از اتمام کار بر روی اینترنت منتشر خواهند شد لذا صاحب کسب و کار باید به گونه مناسبی افراد و پرسنل موجود در محیط کسب و کار را از این موضوع مطلع نماید و مسئولیتی از این بابت متوجه دیجی لوک نمی باشد.
عکاسی تور مجازی به طور کلی شامل قسمت هایی از کسب و کار شما می شود که مشتریان با آن سر و کار خواهند داشت. شما می توانید از کارشناسان گوگل برای تمرکز و توجه بیشتر به برخی از قسمت ها کمک بگیرید و یا حتی قسمت هایی را در تور مجازی خود قرار ندهید. هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که به مشتریان نشان دهید اگر در یک روز معمولی به محل کسب و کار شما مراجعه کنند، با چه صحنه و محیطی مواجه خواهند شد.
عکاسی تور مجازی به طور کلی شامل قسمت هایی از کسب و کار شما می شود که مشتریان با آن سر و کار خواهند داشت. شما می توانید از کارشناسان گوگل برای تمرکز و توجه بیشتر به برخی از قسمت ها کمک بگیرید و یا حتی قسمت هایی را در تور مجازی خود قرار ندهید. هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که به مشتریان نشان دهید اگر در یک روز معمولی به محل کسب و کار شما مراجعه کنند، با چه صحنه و محیطی مواجه خواهند شد.
عکاسی تور مجازی به طور کلی شامل قسمت هایی از کسب و کار شما می شود که مشتریان با آن سر و کار خواهند داشت. شما می توانید از کارشناسان گوگل برای تمرکز و توجه بیشتر به برخی از قسمت ها کمک بگیرید و یا حتی قسمت هایی را در تور مجازی خود قرار ندهید. هدف از اجرای تور مجازی گوگل این است که به مشتریان نشان دهید اگر در یک روز معمولی به محل کسب و کار شما مراجعه کنند، با چه صحنه و محیطی مواجه خواهند شد.
بله، با توجه به توافقی که میان صاحب کسب و کار و دیجی لوک صورت می گیرد، مالکیت عکس ها در انتهای پروژه متعلق به صاحب کسب و کار خواهد بود. همچنین صاحبین کسب و کار به گوگل نیز این اجازه را می دهند که تصاویر دریافت شده را به نام آنان در اینترنت منتشر نماید. چنانچه در آینده به هر دلیلی نیاز به اصلاح و تغییر عکس های مذکور باشد، صرفا عکاسان مورد تایید گوگل اجازه دسترسی و ویرایش تصاویر کسب و کار مربوطه را دارند.
بله، با توجه به توافقی که میان صاحب کسب و کار و دیجی لوک صورت می گیرد، مالکیت عکس ها در انتهای پروژه متعلق به صاحب کسب و کار خواهد بود. همچنین صاحبین کسب و کار به گوگل نیز این اجازه را می دهند که تصاویر دریافت شده را به نام آنان در اینترنت منتشر نماید. چنانچه در آینده به هر دلیلی نیاز به اصلاح و تغییر عکس های مذکور باشد، صرفا عکاسان مورد تایید گوگل اجازه دسترسی و ویرایش تصاویر کسب و کار مربوطه را دارند.
بله، با توجه به توافقی که میان صاحب کسب و کار و دیجی لوک صورت می گیرد، مالکیت عکس ها در انتهای پروژه متعلق به صاحب کسب و کار خواهد بود. همچنین صاحبین کسب و کار به گوگل نیز این اجازه را می دهند که تصاویر دریافت شده را به نام آنان در اینترنت منتشر نماید. چنانچه در آینده به هر دلیلی نیاز به اصلاح و تغییر عکس های مذکور باشد، صرفا عکاسان مورد تایید گوگل اجازه دسترسی و ویرایش تصاویر کسب و کار مربوطه را دارند.